Went out on lake Butler today

Went out on lake Butler today

He’s leaving in 4 weeks. And he’s falling too hard for me. This is terrible.

princeofkawaii:

middleshiner:

why are men always spitting all over the sidewalk? do men create more saliva than women and need to get rid of it? are they marking their territory? what’s going on?

They can’t swallow because that’s gay

(Source: middleshiner-archive, via bawood)

Why is my period two weeks early is the real question.

I’m supposed to be worrying about it being late but I guess this is better!???
giraphics:

rapewhistled:

wtf is that real

yeah

giraphics:

rapewhistled:

wtf is that real

yeah

(Source: ForGIFs.com, via savage-chris-xo)

crunchbuttsteak:

have you ever known somebody so shitty they completely ruin that first name for you?

(via jay-payne)

Shit got real with this guy real fast.

bravedad:

i wonder how many people i’m in the “i’d be down if you asked” zone with

(via cuqumber)

clubmink:

where do i apply to become apart of this family

clubmink:

where do i apply to become apart of this family

(via sharethesunshinedarling)

(Source: vinebox, via thefuuuucomics)

do u wanna cuddle naked yes or yes 

(Source: weekendwolvess, via princessofheck)

pinkcookiedimples:

Emmanuel Hudson distributing life

(via princessofheck)

I have an amazing ass

(Source: naniithran, via thedoctorsgrace)

averagefairy:

what even is the 50 shades movie gonna be just like a theatre full of 40 yr old women eating popcorn and gasping and clutching their chests throughout 2 hours of softcore porn???????? please no

(via remember-when-myspace-was-cool)

dirtylittledamsel:

WHERE

image

ARE

image

THE

image

NEW

image

EMOJIS

image

(via aphroditea)